LWS Academy

Bon dia Amadeu.

Gràcies per l’explicació i entenc la situació i m’ho has ordenat molt bé.

més o menys estic al mateix preu (lleugeres perdues) ja que vaig comprar fa més i pico.

I estic bastant convençut en que és un bon projecte i que les traves que li fiquen no tenen ni cap ni peus. Al final si van al jutjat de torn, tard o d’hora els hi donaran la raó (haurien). A part que els veïns no els afectarà quasi gens. És subterrani i que té un impacte molt reduït.

El tema de projecte estratègic van aplicar aquest gener i segons tinc entès hi ha d’haver resposta abans de tres mesos, i ja els han passat. Si no hi ha hagut és que ho han desestimat amb silenci administratiu. Per això tinc dubtes. Però clar encara poden recorrer i tal. Qui els hi ha d’aprovar el projecte estratègic és el PSOE (ja que té majoria a la cambra) i sembla ser que tenen d’aliat el conseller de transports.

Llavors no entenc perquè no surt. És que si li qualifiquen de projecte estratègic, la llicència ambiental és impossible que no li donguin ( es flexiblitza) i llavors pujaria una burrada. Crec que no invertirie més, pero tampoc treuré. I si els perdo, mala llet. Però val la pena.

Gràcies per la reflexió!

Inicia sesión

Al crear una cuenta o acceder a tu perfil estás aceptando los términos y condiciones de nuestra página web.

Crea tu cuenta

Al crear una cuenta o acceder a tu perfil estás aceptando los términos y condiciones de nuestra página web.